Přímý nákup od autorizovaného dovozce, díky tomu poskytujeme prémiový servis, máme velkou skladovou dostupnost dílu.
Specializovaná kamenná prodejna, včetně vlastního servisu přímo v Praze, kde nabízíme nejen odborný prodej, ale též záruční a pozáruční servis.

ELS MOTO prodejna:
Otevřeno: | pondělí až pátek / 13-17 hod nebo dle tel. dohody nebo dle instrukcí v objednávce. |
Mobil: | +420 777 900 900 (jen všední dny 08:00 až 17:00) |
- | |
Praha - centrální sklad / prodejna / servis: | Do Čertous 3163/15 (hala L), Praha 9, 193 00, Horní Počernice |
- | |
Brno - výdejní místo: (není prodejna) | Kaštanova 515/125a, 620 00, Brno, Tuřany - Centrum bydlení a designu - prodejna PIEDRA |
Než k nám zavoláte či napíšete, koukněte na často kladené otázky v roce 2023, třeba je mezi nimi právě Váš dotaz:
- Poskytujete servis a díly na zboží, které nebylo zakoupeno u vás? - Ne neposkytujeme, jelikož naší prioritou je poskytování kvalitních služeb našim klientům a v tom důsledku již nemáme časovou kapacitu se věnovat klientům jiných prodejců. Navíc neznáme technické parametry jiných zařízení a nevedeme na ně ani díly. V případě, že není zboží kupované u nás, doporučujeme se s radou či pomocí ohledně servisu obrátit na vašeho prodejce.
- Jaká je vaše otevírací doba? - Otevřeno máme každý všední den mezi 13-17 hod, není třeba předem volat, zda se můžete v tento čas dostavit, jelikož můžete. Jsme kamenná prodejna a v otevírací dobu je vždy přítomná obsluha.
- Proč neberete telefony, když k vám volám mimo pracovní dobu (např. v neděli ve 12.30)? - Protože naše pracovní doba je každý všední den od 08:00 do 17:00 hod. a mimo tuto dobu nejsme v práci. Službu 24/7 neposkytujeme. Mimo pracovní dobu doporučujeme využít položení dotazu přes náš web formulář (viz. níže) nebo poslat mail, odpověď vám zašleme velmi rychle.
- Proč neberete telefony, když k vám volám mimo pracovní dobu (např. v neděli ve 12.30)? - Protože naše pracovní doba je každý všední den od 08:00 do 17:00 hod. a mimo tuto dobu nejsme v práci. Službu 24/7 neposkytujeme. Mimo pracovní dobu doporučujeme využít položení dotazu přes náš web formulář (viz. níže) nebo poslat mail, odpověď vám zašleme velmi rychle.
- Proč neberete telefony, když k vám volám v pracovní dobu - Pokud nezvedneme v rámci pracovní doby telefon, znamená to, že v ten moment se buď věnujeme druhému hovoru nebo klientům na prodejně.
- Máte na prodejně vystavené zboží z Vaší nabídky, je možné ho u vás vidět? - Ano veškeré zboží, které máme skladem, je též možné kdykoliv na naší prodejně osobně vidět a před nákup i vyzkoušet.
- Máte na prodejně vystavené zboží z Vaší nabídky, je možné ho u vás vidět? - Ano veškeré zboží, které máme skladem, je též možné kdykoliv na naší prodejně osobně vidět a před nákup i vyzkoušet.
- Můžu u vás na prodejně zboží zakoupit? - Ano můžete ihned zakoupit, pokud je zboží skladem. Skladovou dostupnost se dozvíte na našem e-shopu zde odkaz: https://www.els-moto.cz/obchod
- Jak je to s povinným ručením a registrací elektrokoloběžek? Více info v samostatném článku zde: https://els-moto.cz/pojisteni-elektrokolobezek
- Jsou výrobky určeny pro Český trh?- Ano samozřejmě. Naše společnost je přímým dovozcem námi nabízených výrobků, máme zastoupení mnoha značek. Zboží dovážíme z výrobního závodu, kde ho naše společnost napřímo objednává výhradně po český trh.
- Jaká je kvalita vašich výrobků? - Kvalita výrobku je u nás na prvním místě! Pokud nejsme sami přesvědčeny, že výrobek není kvalitní, tak ho neprodáváme. U výrobce sami konfigurujeme a požadujeme vždy lepší komponenty pro naše výrobky, tak aby co nejdéle a bez poruchy sloužily. Každé zboží (především elektrokoloběžky a elektroskútry) procházejí naší předprodejní prohlídkou.
- Proč máte nižší ceny, než mají konkurenční český prodejci? - Protože nákupujeme přímo u výrobce a mezi námi a Vámi není žádný velkoobchod, který by si účtoval svojí provizi.
- Jakou poskytujete záruku na vaše výrobky? - Na veškeré výrobky poskytujeme záruku 2 roky. Záruku lze uplatňovat na naší kamenné prodejně v Praze. Více o záručních podmínkách zde: https://www.els-moto.cz/obchodni-podminky
- V jakém městě jsou Vaše prodejny? - Naše prodejna je pouze v Praze, nicméně zboží doručujeme po celé České republice nejpozději do dvou pracovních dní. Též je možné využít výdejní místo v Brně. Jelikož je doručení na výdejní místo v Brně zdarma, je doručováno tzv. svozem, který je zpravidla jednou týdně.
- Kde provádíte servis? - Máme vlastní servis, který provádíme přímo na adrese naší prodejny v Praze. V případě, že je náš servis mimo Váš dosah, je možné využít sběrnou službu našeho servisu, která je po celé ČR, více info zde: https://www.els-moto.cz/servis
- Píchnul jsem pneumatiku, co mám dělat? - Buď můžete provést opravu svépomocí (pokud máte technické zdatnosti) nebo oslovit nejbližší cyklo/koloběžko/pneu servis, kde budou ochotni výměnu provést nebo můžete stroj přivézt do na našeho servisu v Praze (není třeba volat předem). Na píchnuté kolo se nevztahuje záruka a naše společnost neposkytuje nonstop celorepublikový servis při defektu pneumatiky. Pro tyto případy doporučujeme sjednat odpovídající pojištění, které tyto služby kryje.
- Nenašli jste odpověď na Váš dotaz, nebo požadujte bližší technické informace od našich výrobků? - Napiště nám vzkaz, stačí jednoduše vyplnit kontaktní formulář níže. Snažíme se reagovat co nejrychleji, což je zpravidla v pracovní dny během jedné hodiny. Pokud používáte mail od gmail.com, nezapomeňte kontrolovat složku spam.
Kontaktní formulář
Prodejce: PIEDRA NATURAL a.s., IČO: 24832197, DIČ: CZ24832197, Do Čertous 15, Praha 9, 193 00